Een nieuwe fase

Veranderingen.

 

Er veranderd iets in mij... al een tijdje.

Verlangens komen op, nieuwe dromen worden waar en normen en waarden worden versterkt.

 

Het jaar 2017 was een moeilijk jaar. Een jaar wat begon met een kleine baby en flink wat rugpijn. Het is een lang en verdrietig verhaal, maar ik houd het kort. De diagnose: een fikse hernia. Het gevolg: weken lang liggen wachten op een operatie, waarna er maanden van langzaam, heel langzaam herstel kwam.

Wanneer je weken en maanden moet liggen, niet lopen kunt of hevige pijn het hoofd bieden moet, dan veranderd er wat. Dat gebeurt gewoon. Er kwamen vragen in mijn hoofd.  Waar word ik nu echt gelukkig van? Wat geeft echte vreugde?

 

De conclusie is dat ik langzaam wil leven. Bewust de dingen wil meemaken en me niet laten meevoeren in haastige dagen. Dit leven met mijn gezin is me te dierbaar om het aan verwachtingen van anderen over te leveren.  En dus droom ik van fijne boswandelingen, chocolade melk drinken en voorlezen. Van vuurtjes bouwen en plassen stampen. Van gezellige momenten aan tafel en echte gesprekken voeren. Dat deed ik altijd al graag, maar ik wil nu meer luisteren dan zelf aan het woord zijn.

 

Een nieuwe website?

De vorige website, die overigens veel professioneler was, was gemaakt en bedacht in een periode van andere toekomstdromen.

Dromen van een klein bedrijf. Deze dromen zijn veranderd, simpelweg omdat ik niet kan bloeien op die plek, terwijl ik op dit moment graag thuis wil bloeien.  En een simpeler leven najagen heeft zijn offers.  Het betekent dat er minder inkomen binnenkomt. En dus de professionele site op pauze te zetten en nu van een goedkopere keuze te genieten. En zeg nou zelf....best een mooierd toch?

 

Workshops

Een feestje maken met mooie materialen & inspiratie te delen, dat zijn de grote motivaties geweest om te beginnen met de workshops. Vanaf een idee, bedacht en gemaakt aan de eettafel, tot een avond les geven & creativiteit te delen aan dezelfde eettafel. Dat is iets waar ik echt blij van word! 

 

Heel graag ga ik dan ook door met de workshops.

In een iets ander tempo, vooralsnog niet met een uitgebreide lijst met meerdere datums. Eerst wil ik nieuwe inspiratie op doen en dan komen daar vanzelf fijne workshops uit voort. Op dit blog deel ik daarvan de ontwikkelingen.

 

In de tussentijd kan je al wel een besloten feestje boeken, hier aan de workshoptafel of op locatie.  Heb je daarover een vraag, mail je me dan?

 

Instagram en Blog

Mooie plaatjes op Instagram delen vind ik leuk. Het stimuleert me om het mooie van het leven ook offline te leven! Hier op dit blog tik er graag wat meer tekst bij.  Fijne zelfmakers, maar dan mét uitleg.  Lekkere hapjes mét beschrijving hoe je het thuis maken kunt. En zo hoop ik meer te kunnen delen van mijn leven. Wie weet voel jij een klik met mij.

Laat je het weten als dat zo is? ik hoor graag van je!

 

Liefs Freekje

 

Commentaren: 0 (Discussie gesloten)
    Er zijn nog geen commentaren.